12 Kasım 2011 Cumartesi

Uyku istiyorum.

   Canlarım, sorarım size, kimin yarın yani Cumartesi günü sınavı var ? Benimm. Peki kim yarınki sınav için az çalıştı ve o dersin yaz okulu da açılmayacakmış ? Ben.
   Peki kim dün gecenin köründe örümcekli gerilim filmi gibi rüya görüp 5.10 da uyandı, sonra korkudan sabah ezanına kadar uyuyamadı, uyuduktan sonra tekrar korku filmi rüyası gördü ve tekrar uyandı ? Ben.
   Ama olsun. İki gün önce sevgilisi sürpriz yapıp evine çiçek yollayan da benim ^^. Nankörlük yapmamam lazım. Biraz önce saçımı yaparken iki parmağımı birden yaktım. Şu an biraz sızlıyor.
   Bu arada Nerox diye bir vitamin kullanmaya başladım. Gerçekten baya işe yarıyor. Akşam hala enerjik hissediyorum. B1 B6 ve B12 varmış içinde, tavsiye ediyorum. 
   Ama her şeyden çok uyku istiyorum. Bir ara sinerji yapmıştık ya buradan yine yapalım mı lütfen Nora deliksiz uyusun diye :)) Gerçekten gecenin köründe uyanmak istemiyorum. Hem ertesi gün çok sinirli oluyorum hem de gece çok korkuyorum uyanınca. Yarın erken kalkmam gerek. İyi gecelerr :). 




  

4 yorum:

  1. uykusuzluk çok fena neyseki öğrencisin, çalışma hayatına geçince dahada berbatlaşıyor =/

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ağğğ negzel ilaçmış la o. Kilo aldırmasın bi de? Ay kime diyorum ben de kilo almak isteyen insana. :D

    Sınavın, günün, haftasonun güzel geçsin beybe! :*

    YanıtlaSil
  3. Uyku problemleri çözülmelidir. Sonra da iyi bir plan ve programla tahsiline zarar verecek durumlardan uzak durmalısın.

    YanıtlaSil
  4. Rainbow Gatherer öyle çok kötü uykusuzluk. Okul zamanı tabi ki iş hayatına göre kolay ama sınav zamanları iş hayatından daha zordur bence. Çünkü işini artık biliyorsundur sadece yapması kalır, ama sınav dönemlerinde sürekli öğrenmek zorundasın.

    Leah aynen öyle valla he çok güzel ilaç hem kilo da aldırırsa bi taşla baya bi kuş vurmuş olurm :D sınavım güzel geçti gerçekten :) senin de çoookk güzel geçsinn :D

    Profösör öyle ama hallolacak zamanla ben inanıyorumm :)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)