16 Mayıs 2011 Pazartesi

Nam-ı diyar TNT, oldu tenete...

     Bir kanalın Türk kanalı olduğu nasıl belli olur? Bkz. Tenete.  Abi mükemmel bir kanaldı bence. Çoğu yabancı dizi gibi verdiği diziler keyifliydi, film kuşakları vardı ve en iyi filmleri seçiyorlardı. Perşembe geceleri House M.D. bile veriyordu düşünün. Her akşam güzel bir film, sabahları şu Barbie gibi mükemmel kadının oynadığı Moonlight dizisi falan. Kanal Türk kanalı oldu ve hemen bize yakışır biz düzenleme yaptılar. Sabah programları, saçma sapan diziler, evlendirme programı ve en gerzek insanların sunduğu iğrenç ötesi programlar… Akşamları yine film falan veriyorlar arada ama kalmadı eski tadı. Ve ben ilk defa iyi bir yabancı kanalla herhangi bir Türk kanalının farkının bu kadar net bir şekilde yansıtıldığını görüyorum. Hemmen göz atalım. Yorum sizin.




















10 yorum:

  1. Çok haklısın ya.. Ben de senin gibi düşünmüştüm Hande Ataizi'nin programnı görünce... Büyük bi kayıp oldu gerçekten

    Not :Ayarlardan kelime doğrulamasını kaldırsan daha iyi olur :)

    YanıtlaSil
  2. kelime doğrulama yapmadım aslında ayarlarda bulamadım şmdi nasıl görünüyor ki ben görntldeğimde bir sorun yok gbydi yardmcı olursan sevnrm :) bu arada saol uyarn içn :)

    YanıtlaSil
  3. Ben girdiğim tekelde tvye baktığımda bir çift popo görmüştüm ama sadece bacak ve popo gözüküyordu. Yaklaşık 1-2 dakika böyleydi sonradan Mehmet Ali Erbil'in sunduğu programmış. Tnt olduğunu görmemse hayal kırıklığı...

    YanıtlaSil
  4. tansumut ben de çok büyk hayal kırılğı yaşamıştm hatta bu iğrenç progrmlrı gördkçe sinrleniyorum

    YanıtlaSil
  5. i love house!!!


    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Kumanda paneli- ayarlar- yorumlar

    Sayfanın alt kısmında yorumlar için kelime doğrulama gösterilsin mi diyo. Onu hayır olarak işaretleyip kaydediyosun. Sen asıl kullanıcı olduğun için sana gözükmüyo :)

    YanıtlaSil
  7. inanılmaz ama ne yazık ki doğru bir tespit, benim de cnbc den sonra en sevdiğim kanaldı, artık izleyemiyorum, türk halkı bunları hakediyor mu gerçekten bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  8. Reyting almak ya da almamak işte tüm mesele bu...

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)