30 Ekim 2011 Pazar

Kendime reset attım

  Kendime reset attım. İşe yarayacak mı bilmiyorum. Ama yararsa zaten yazdıklarımdan da anlaşılır heralde. :) Ama işe yaramak zorunda. Yaramazsa sahip olduğum tüm mutluluğu kaybedebilirim. Ve mutluluğum benim her şeyim. Sevgilim, dostlarım ve ailem bana bu mutluluğu yaşatan unsurlar. Kaybedemem bunları. 




   
   Dün Beşiktaş'ta pasajdayız Hayat'la. Ora kapalı mekan. Birden ayağımın dibine birisi boş pet şişe attı. Ben anlayamadım ne olduğunu. Hayat "Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!" diye bağırınca kaldırdım kafamı. Kadın köpeğine bağırıyor "Yakala oğlum!" diye. Sen misin yakala diyen, ben başladım kadına saydırmaya. "Park mı burası, siz nasıl benim önüme pet şişe atıp köpeğe yakala diye bağırırsınız, nerede olduğunuzu sanıyorsunuz kapalı mekanda bu yapılır mı, manyak mısınız" gibisinden. Kadının arkasından güvenlik yaklaşmaya başladı. Kadın haklısınız falan diyor ama gerçekten haklı olduğumu düşünmüyor tabi. Surat ifadesinden de ses tonundan da belli oluyor bu. Asıl o beyinsiz güvenlik görevlisi kadına hiçbir tepki göstermedi. Ona da bağıracaktım da o kadar embesil görünüyorlardı ki, tenezzül etmedim. Öyle de saçma bir şey oldu işte. 
   
   Sizin de midenizi bulandırmak istemezdim ama dün gece bir kustum. Yani gece 3 ten 5 e kadar üç posta kustum. Artık canım çıktı bir de safra kustum. Bir an nefes alamadım. Midem hala bulanıyor, ağrıyor, boğazım da ağrıyor,  burnum da akıyor. O kadar iğrencim ki yani. Şu an benden nefret ediyor da olabilirsiniz. Zaten blogdaki şablonum da artık hoşuma gitmiyor nedense. İçimi açmasını istiyorum sayfamın aslında. Ne bileyim. Yarın da erken kalkıp okula gideceğim, bir de bu hafta her gün gitmek zorundayım, hiç kaytaramam. Sınavdan önceki hafta çünkü.  

    Biraz saçma sapan oldu bu yazı. Ama hastayım ! :'(

10 yorum:

  1. Başlığı yazının içerisinde göremesem de sonraki yazılarını merakla bekliyorum. Tekrar geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Bis ben de göremedm valla, başlık yazmaktan ne kadar sıkldım anla :) tekrar saol :)

    YanıtlaSil
  3. sana biraz yenilik lazım, evet..

    YanıtlaSil
  4. sıkılma şablondan blogundan. çünkü çok güzel bi blogun var :)

    ayrıca geçmiş olsun yahu ne oldu böyle? aaa reset at düzel gel, bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. Nora , uzun zamandır profilinde blog adresin olmadığı için izleyicin olamadım. bugün baktım ki nihayet eklemişsin .bak deminden beri de bloğunu okuyorum açığı kapatacağım .
    meşkul etme beni kib byeee

    YanıtlaSil
  6. kusmanın nedenlerinden biri de idrar yolu enfeksiyonu olabilir . ayrıca safra kusmak midende bir şey kalmadı daha ne kussak acabaaaa demek oluyor .

    yani doktora git ve çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun Nora..

    Umarım reset atman yeterli olur sonra kendine format atmak zorunda kalmazsın;D

    Güvenlik görevlilerde yüksek IQ pek görülen birşey değildir..

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun. sayfanı beğeniyorum. Bence sayfayı değiştirmeyelim. Ama blog bayığındaki resim koyacak isek eğer bütün çerçeveyi kaplasın.

    YanıtlaSil
  9. Uyumayan Ses en büyük değişikliği bugün 8 saat derse girerek yaptım sanırım :D

    Mia Wallace çok teşekkür ederimm :)) bütün hafta sonu hastaydım da iyileşiyorum. Hem fiziksel hem psikolojik olarak :)

    YanıtlaSil
  10. kibritci kız ben aslında ekledim ama nedense uzun süre görünmedi sevindim şimdi göründüğüne hoşgeldinn :))
    midemi üşütmüşüm geçti neyse ki :)

    enes ehehe :) çok saol reset yetti gibi görünüyo umarım böyle devam eder :) evet gerçekten hele o güvenlik görevlisinde sıfırın altındaydı sanırım.

    Profösör çok teşekkürler değiştirmiyorum o zaman :)) ya ben de öyle yapmak istedim ama resim dikdörtgen olunca çok genişliyor bir garip görünüyor diye yapamadım onu :/

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)