3 Ekim 2011 Pazartesi

İyi geceler

   Sırf aseton almayı unuttuğum için ve bunu üç gündür yaptığım için kırmızı ojelerimin beşinci katını sürdüm. Yine de ikinci katını sürmüşçesine güzel göründüğü için sorun yok. Tek sorun soyulan yerleri olduğundan, kat kat sürmeye devam ettim. Bence aseton bu saatten sonra işe yaramayacak. Oje artık tırnağımla bütünleşmiş olmalı. Ve eminim ne kadar kurumasını beklesem de sabah kalktığımda çarşaf deseniyle parlaklığını kaybetmiş olacak.
   Her zamanki gibi sabah 6.30 da uyanma ve anfide önlerde yer bulma gibi hayallerim var. Ama bu hafta alarmı nasıl kapattığımı bile hatırlamıyordum genelde. Ama yarın öyle olmayacak çünkü 5 dk aralarla üç tane alarm kuracağım. Annem en sonunda kafama bir tane patlatıp kalk artık der nasıl olsa. O benden geç kalktığı için erkenden elli kere uyandığı için sinirlenebilir. Dedemin vefatından beri annemle uyuyorum. Babamla ayrı olmaları bu sefer çok işime yaradı. Biyolojik saatim nedense kendini gece 4 de uyanmaya programladığı için ona sarılıp tekrar uyuyabiliyorum en azından.
   Şimdi yatmazsam kalkamayacağım. İyi geceler.

1 yorum:

  1. Çok erkenden kalkıp okula gitmek ne dert.. İnsan uykusunu almalı değil mi. Öğrenciler sanki tplama kampında yaşıyorlar. Üzülüyorum bazen.. Ama ilim için köle olmak bile vardır bizim tarihimizde..

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)