31 Ekim 2011 Pazartesi

Hocam okuyom ben yaa !

  Bugün büyük bir değişiklik yaptım ve 8 dersin 8 ine de katıldım. Ama canım da çıktı. İlk 4 ders öyle böyle geçti ama ondan sonrakiler geçmedi. Hele bir kadın geldi ki derse, görmeniz lazım. Ben evli olduğuna bile inanamadım, kadının çocuğu varmış. Bir an ayağa kalkıp "Hocam siz de kendinizden sıkılmadınız mı" diyesim geldi. Ama nerede o günler.. 2 ders boyunca, ifadesiz bir şekilde kanun maddelerini okudu. Öyle sıkıcı, öyle bakımsız, öyle rüküş ve suratsız bir kadın ki, arkadaşım "bu bile evlenmişse ben evde kalmam yeaa" diyerek noktayı koydu. Ben zaten uyudum, millet rüya görür ben merdivenden düşüyor gibi olup sıçradım.


   Derste hoca bir çocuğa maddeyi oku dedi. Kimse üstüne alınmadı sandık, hoca bu sefer bir kıza söyledi oku diye. Meğer o ara çocuk okumaya hazırlanıyormuş. Birden "hocam okuyom ben yaa" dedi. Herkes koptu tabi. Hiç unutmam bunu. :D Sonra ders arasında arkadaşım geldi "Nora bütün ders saçlarını dikizledim haberin olsun, maşallah çok güzeller." dedi. Kızın gözler de masmavi saçlarım dökülmezse iyidir. Sonra çok şükür dersler bitti. Zaten köprüde öyle bir trafik vardı ki, eve gelene kadar saat 6.00 oldu. Sonra da yemekti dinlenmeydi derken yine ders çalışamadım. Uykum geldi zaten. 

   Otobüste de bir kadın gördüm saçları o kadar güzeldi ki. Yani çok güzel bir sarıydı. Kadın arkadan at kuyruğu yapmıştı, mavi gözlüydü. Aklıma Olivia Dunham geldi. =) 

   Bu arada bu resme çokk güldüm. :)



5 yorum:

  1. Derse katılım azminden dolayı kutluyorum zira ben bile darlandım burada sen kadını anlatırken. Bıyy>_<

    Eneem o saçını beğenen kızdan ben de korktum. Maşallah diyelim nazar değmesiin:))

    Eheheh o fotoyu görmüştüm, gene çok güldüm. Harika:D

    YanıtlaSil
  2. haha etikete koptum ama senin yazına daha çok koptum nora :)
    günüme keyif kattın canım sağol

    YanıtlaSil
  3. Joy çook saol cnımm meğer bütün dönem boyunca o kadın her pazrtesi gelmiş, ben ilk defa katıldım derse ondan yeni gördüm :)

    ssdesignbutik o zaman ben de keyif aldım cnımm :)

    YanıtlaSil
  4. TATLIMMM bende mim'in var beklerim :)
    mimleri cevaplıyor musun bilmiyorum ama yeni yazınıda okuycam hemen sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. ssdesignbutik yaparım tabi çok teşekkrlerr :))

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)