17 Ekim 2011 Pazartesi

Başlık yazmaktan da sıkıldım

   Yazmaya neden bu kadar ara veriyorum bilmiyorum. İçimden pek gelmedi bu ara. Bir de sinir bozukluğum ya da başka sebeplerden dolayı bazılarının benden nefret ettiğine inancım iyice artıyor. Bu beni rahatsız mı ediyor hayır tabi ki.. Ama burada olma istediğimi perçinlediğini de söyleyemeyeceğim.
   Gün geçtikçe daha iyi oluyorum. Okula devam etmek kafamı meşgul ediyor. Sabahtan akşama kadar okulda oluyorum, akşam da yorgun oluyorum. Bu ara evdeyken de vaktimi kullanacağım bir uğraşım var ama buraya yazmayacağım, çünkü sevgilim okuyabilir. :) Onun doğum günü hediyesi bu. Her hediyeyi ayrıca düşünüp özel bir emek harcamaya çalışırım. Bu yüzden iki ay önceden çalışmalarıma başlıyorum hep. :)
   Genelde onun doğum günü vizelerime, benim doğum günüm de finallerime denk gelirdi. Ama bu sene vizelerimi kurban bayramından sonraki 8 gün içine sığdırdıkları için doğum gününe denk gelmeyecek. Aslında bu iyi bir şey ama 12 sınavımı 8 gün içinde nasıl vereceğim bilmiyorum. Günde üç sınavım denk gelmesin başka bir şey istemiyorum. Sanırım ders çalışmayı yeni uğraşım olarak belirlesem fena olmayacak. :)




   Şu an annemle oturuyoruz. Ben yazı yazıyorum da sevgilimin hediyesi konusunda yardımcı oluyor sağolsun çünkü ben yoruldum biraz. :) Uykum var ama hiç uyumak istemiyorum. Zaman ne kadar boş geçiyor uyurken. Neyse ki yarın sabah 6.30 da kalkmak zorunda değilim. Gerçi artık okul arkadaşlarımdan memnun olduğum için, anfi çok kalabalık olmadığı ve geç kalsam da arkadaşlarım yer ayırdığı için okul kasmıyor. Çünkü arkadaşsız gerçekten çekilmiyor.
    Televizyonda Dev Örümcekler diye bir film var. O kadar saçma ki..Aslında böyle böcek filmlerini severim ama bu cidden çok kötü.

4 yorum:

  1. bendede aynı durum ama sevgilimle beraber seçtik hediyeyi mutlu oldu :)
    kesinlikle katılıyorum bu sene arkadaş değerimi daha iyi anladım,arkadaşlar yer tutmazsa ayakta ders dinlemek işkence :)

    YanıtlaSil
  2. Sonunda döndün tekrar :) Özletme bu kadar...O filmi bende gördüm dün isminden anlayıp direk zapingledim :D Öpüyorum seni kocaman canımm Noramm

    YanıtlaSil
  3. Ben uğurböceklerini severim. böyle bi filim yapılsa fenamı olur..

    YanıtlaSil
  4. Tansumut benim sevgilim daha bilmiyor ne olduğunu inşallah beğenir :) Aynen ayakta kalmak kadar kötü bir durum yok o an o kadar yolu geri dönesim geliyor.

    Ezgi canımm benim ben sıkıntıdan izledim iyi ki geçmişsin valla :) aklıma yazacak hiçbir şey gelmedi ben de amaan yazayım aklıma ne geliyorsa dedim :) ara vermeyi sevmiyorum hiçç.

    Profösör gerçekten çok güzel olurdu ben de çok seviyorum kim sevmez ki di mi :)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)