31 Mayıs 2011 Salı

Beni benden alanlar part 2

   Selam olsun blog sakinleri. Yazıma çoğu zamanki gibi halk otobüsleriyle başlamak istemezdim, biliyorum sıkıldınız ama bunu da anlatayım bir süre yazmam. Şimdi bu taksimde ışıklar var ya halk otobüsleri kaplumbağa misali yavaştan giderken aynı zamanda avını bekleyen bir örümcek misali kırmızı ışığın yanmasını bekliyorlar sinsi sinsi. Ve nasıl oluyorsa da denk getiriyorlar. Gerçi denk getiremeseler de yeşilde durup bekliyorlar o ayrı. En son duyarlı bir vatandaşımız bağırdı ve beni benden aldı. "Arkadaşım şu kadarcık yolu yarım saate çıkarıyorsun geçsene ışıkta." diye. Nasıl bir mutluluktur o. Candır o vatandaş can.

   Bu arada bendeniz örümcek beslediğim halde o incecik vücutlarıyla deri değiştirebildiklerini bilmiyordum. Yavru olanlar 2-12 kez deri değiştirerek büyürlermiş. Ben de diyordum ne ayak bu büyük bir türdü ne böyle cücük kadar diye. Büyümüş yavrucak. Bir baktım kendine ağlardan ev yapmış içinde uyuyor. Rahatsız etmeyeyim dedim. İki gün sonra aynı ağda iki örümcek vardı. Eşeysiz mi üredi lan ne yaptı dedim bir kaldım böyle. Hafiften salladım kavanozu bir çıktı ininden iki katına çıkmış bacak boyu bizim Haydar'ın. Bu arada adı ya da tanıdığının adı Haydar olan varsa şahsi algılamayın canlar. Mutlu oldum ama besledim büyüttüm yani kıvanç duydum :P

   Levent Yüksel'in "Yarim İstanbul Gel Öpeyim Gerdanından" ne güzel şarkıdır yahu.

   O şarkıyı ne kadar seviyorsam Tarkan'ın şarkısından da o kadar işkilleniyorum. Gel gel acımayacak nedir abi şaka gibi değil mi ??? Hahaha her duyduğumda kopuyorum cidden siz de öyle düşünmüyor musunuz ?



   İşkillendiğim bir şey de Türkiye Hazır Hedef 2023. Neye hazır lan bir plan mı var ne ayak dedim. Hani bizim bilmediğimiz altından bir şey çıkması yüksek ihtimal bir plan var gibi durmuyor mu ? "Ha ha sıçtınız" gibi bir replik beliriyor aklımda.


   Size örümceğimin türünü yazmak için araştırma yaparken bulduğum şey hiç hoşuma gitmedi. Onu camda yakalamasaydım da eve girip birimizi ısırsaydı sıçmıştık. Hayvan oğlu hayvanın ısırığıyla açılan yara kapanmıyormuş ve çokkk kötü Allah başa vermesin. Bu örümcek Türkiye'de yaşamıyordur ben yanlış bakmışımdır türüne dedim ama burada yaşayan bir türmüş. Lütfen görsellere yazın böyle bir örümcek görürseniz direk gebertin. Türün adı Brown Recluse Spider. Aslında Clubionidea'ya da çok benziyor. İkisi de zehirli ama Brown Recluse Spider fena. Hatta bakmaya üşenenler için ben koyuyorum resmi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)