4 Mayıs 2011 Çarşamba

Liste yapmak ya da yapmamak

  Genelde neşeli, hevesli, habire hayal kuran, bazen kurduğu hayaller mutlu olmuş gibi sevinen bazen de ya olmazsa diye ağlayan manyak ruhlu biri olmuşumdur. Olumsuz konuşanlara kızmışımdır, üzülmüşümdür. Ama şimdi o kadar güçsüzüm ki.. Hayal bile kuramıyorum yani o derece. Nasıl geçecek bu durum bilmiyorum. Oldum olası kendimi kötü hissedince liste yapmışımdır. Şimdi kararsızım yapsam mı yapmasam mı diye. Bir hafta da bunu düşünerek geçer artık. Her gün yapmam gerekenleri yazarım. İlk gün yaparım, ikinci gün sıkılırım, üçüncü gün bırakırım. Hep imrenmişimdir çok düzenli insanlara. Anlatırlar bir de ballandıra ballandıra yok her gün egzersizimi yaparım, bir saatimi şuna ayırırım, hiç aksatmam bu aktiviteyi. Ya nasıl yapıyorsunuz arkadaşım hiç mi bıkmıyorsunuz. Varsa bir yöntemi bana da söyleyin cidden minettar olurum.  Ya 2 aydır piyano çalışmıyorum çaldığım parçaları unuttum. 6 haziranda sınavlarım başlayacak illa mayısın sonuna kadar bekleyeceğim.

Sevgilimle konuşurken bile hep hayal kuran taraf ben olmuşumdur. Çok korkmama rağmen anne olma isteğimi atamadım içimden o rüyayı gördüğümden beri. Evet rüyamda anne olmuştum ama nasıl güzel bir duygu hissettim anlatamam. Dün konuşurken sevgilim beni kendime getirmeye çalışıyordu. Normalde söylese bana böyle sırıtmaya başlarım. Sorumluluklarımı sayıp öyle olcak böyle olcak gün gelecek ebeveyn olacaksın.. dedi. Ebeveyn olmak bile çekilmez geldi bana. Daha kendimi taşıyamıyorum. 

Sıkıntıdan yemekteyiz izledim. Aklıma çok saçma bir ayrıntı takıldı. Şimdi bu yemekteyize katılan erkeklerin %90ı gay. Tamam cinsel tercihin öyle olabilir de neden normalde kadın gibi davranırsın ki. Yani erkek olarak yaratılmışsın istemiyorsun belki ama bare ağzını yaya yaya kadın gibi konuşma ya. Hatta blog için adres alırken kadın, erkek ve diğer diye seçenekler vardı. Abi diğer nedir ya erkeksindir ya kadınsındır. Orada cinsiyet yazıyor hangi cinsten hoşlandığın ya da fantezilerin söz konusu değil yani. Erkek olarak yaratılıp kadınlardan hoşlanmıyorsan bu erkek olduğun gerçeğini değiştirmiyor kusura bakmasın kimse ağzını yayarak konuşup o kaba vücuda kadın edaları vermeye çalışıp neyi anlatmaya çalışıyorsun? Kadın olmak istiyorum mu erkeklerle sevişmek istiyorum mu demek istiyorsun nedir yani?

Neyse sıkıntıdan gereksiz bir konu uzadı. Ders çalışmam lazım aslında. Çünkü Nora'cım git şu okuluna diyen düşünceli sevgilime okula gitmememin yanında olumlu bir ayrıntı söylemeliyim =).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)