9 Mayıs 2011 Pazartesi

Beni benden alanlar

 Burdan rica ediyorum, hatta yalvarıyorum. Bu yazıyı okuyan insanlar, lütfen noolur artık yürüyen merdivenlerde sol tarafta durmayın. Ya acelem oluyor ben her yere geç kalan bir insanım. Otobüse yetişmem gerekiyor metrodan çıktıktan sonra. Ben de istemez miyim sizin gibi takayım koluma sevgilimi duralım basamaklarda sohbet ede ede tatlı tatlı gidelim. Ama ben bunu yapabilsem de sağ tarafta durup yaparım. Sol taraf benim gibi acelesi olan insanlar için. Çünkü ben bunun bilincinde bir insanım. Herkes bunun bilincinde olsun. Pardon diye diye dilimde tüy bitti, gücüm kalmadı, tükendim! Rica ettiğim de oldu, sinirlendiğim de, hatta tartıştığım da oldu. Gerizekalı bir kız bana burası yürüyen merdiven dedi. İnanabiliyor musunuz? Orası yürüyen merdivenmiş. Nası sevindim kız öyle deyince, gittim sarıldım, öptüm. Bana bunu öğrettin ya, cansın dedim.


  Bu arada bu siyasal partilerin yaptıkları aşırı duygusal, gözlerimin dolmasına ve adaletsizliğe küfretmeme sebep olan reklamları sadece ben farketmemişimdir heralde. Ya çocuk dediğin yaşlı dediğin ancak bu kadar dramatik bir şekilde gösterilebilir. Tamam bunlar gerçekler ama sen neden ülkemin yoksul insanını kullanırsın sırf reklam olsun diye. Bu resmen duygu sömürüsü. Ve hatta saygı sömürüsü.


  Sizce de Arka Sokaklar dizisi televizyonda hiçbir şey olmayınca ya da izlenilen program reklama girince açılan dizi kategorisinin başını çekmiyor mu? Hatta ben sıkıntıdan ölsem de izleyemiyorum o diziyi ama ev ahalisi için öyle mesela.


  Anneannemle otururken haberlerde bir cinayet olması, katilin sevgilimle aynı ismi taşıması ve anneannemin seninkinin ismi de aynı bak dikkat et kızım demesi... Sevgilimle tanıştıktan sonra gözleri parlıyor maşallah nur yüzlü o çocuktan zarar gelmez demesi...Ne desem bilemedim.


Bazıları canını dişine takıp çalışırlar, kendilerinden ödün verirler, fedakarlık yaparlar. Bazıları da babalarının parasıyla hava atar, aynı parayla üniversiteye gider, yine aynı parayla işe girer, ev alır... Bu böyle uzar gider. Bir de ahkam keseler ya. En çok bu beni benden alır.


 Şöyle bir nokta var ki çok çalışmışsındır ama sistemdir hayattır odur budur yemişsindir kazığı, işte o zaman yapılan her şeye saygım sonsuzdur. İster torpil, ister para, ister çirkeflik olsun, kazık atma sırası sendedir. Ama kıçını yayıp yatarsan olmaz be. Olmasın be!


  Son olarak Esra Erol bacım sözüm sana. Hala topukluları giyip dans ettiğine dair duyumlar alıyorum. Bebeen var mazallah her an kötü şeyler olabilir. Çocuk canlı yayında doğazak, benden söylemesi.

4 yorum:

  1. hayret ki butun yazilarini okudugum ve yorum yazdigim tek blogsun su siralar :) cok samimisin katiliyorum hepsine.

    YanıtlaSil
  2. çook teşekkür ederm eLLa'cım :) böyle hissetmen nası mutlu etti beni bilsen :)

    YanıtlaSil
  3. blogunu takip etmeye basladim,,gercekten cok surukleyici yaziyorsun, bayildim ! dedigin hepsine katiliyorum, en cok da yuruyen merdivenlere !
    benim bloguma bakmak istersen; toochair.blogspot.com

    ;)

    YanıtlaSil
  4. tugcecimm çokk teşekkürler hemen bakıyorm bloguna :)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)