22 Nisan 2012 Pazar

20 lik Dis !

     Çokk mutluyum, çünkü tekrardan piyano çalmaya başladım. :) Gerçi inşaat seslerinden çaldığımı zor duyuyorum ama olsun. Bir de sınav dönemi kitap okumayı aksattım baya, hatta ne zamandır okuyamadım, şimdi onu da düzene soktum.
     Şu an kalkıp evi temizlemeli, çamaşırları toplamalıyım. Fark ettim de küçükken şimdi istemediğim ne varsa bir an önce olsun istemişim. Annem ütü yaparken o kadar çok isterdim ki yapmayı. Ama şimdi ev işlerini yapmak bazen çok sıkıyor. Ya da ne bileyim büyümek isterdim. Nedense 17 ve 20 yaşlarımı çok merak ederdim. Yalan yok merak ettiğime değmiş ama gerçekten her şeyi zamanında yaşamak güzel. Bir kuzenim var 6 yaşında. Şimdiden makyaja o kadar meraklı ki, sabah kalkıyor far ve rimel sürüyor, tabi bir de parlatıcı, çantası kolunda geziyor evde. Çok yanlış, çok vazgeçirmeye çalıştık ama yok. Bu yaşta böyleyse bizim yaşımızda neler yapacak çok merak ediyorum gerçekten. Ben bile far sürmüyorum!


     Sanırım maalesef 20 lik dişim çıkıyor. iki gündür bir ağrı var. Ama zararsız mı sadece çıkması ağrılı olduğu için mi yoksa çekilmesi gerektiği için mi gerçekten bilemiyorum. Çünkü öyle dayanılmaz bir ağrı değil, sadece kendini hissettiriyor. Yine de bir doktora gitmem lazım biliyorum ama diş doktoru sonuçta, istemiyorum. :(

2 yorum:

  1. Bence bir an önce doktora gitmelisiniz. hiç bir şeye benzemiyor diş problemleri.

    YanıtlaSil
  2. noraa piyano muu?!

    muhteşem bir şey buu! çok kıskandıım ve sakın bırakma devam et çalmayaa

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)