28 Ağustos 2012 Salı

Tatil Hazırlıkları

      Herkese merhaba !


     Bu ara çok heyecanlıyım çünkü sevgilimle tatilimize sadece 5 gün kaldı. İlk defa birlikte yaz tatiline gidiyoruz ve ilk defa uçağa bineceğim. En sevdiğim şey olan tatil öncesi hazırlıkların tam zamanı şu an. Listemi yaptım sayılır. :) Valizimi bir gün kala hazırlamayı düşünüyorum çünkü kıyafetlerin kırışmalarını ve valiz kokusu sinmesini istemiyorum. Bir de biraz önce bir çekiliş kazandığımı öğrendimm. Çok mutlu oluyorum çekiliş kazanınca ya. Bu blogda kazandığım üçüncü çekiliş. :D




      Bugün İstiklal Caddesi'ndeki tipleri görmeniz lazımdı. Erkekler normal de kadınlar her zamanki gibi olayı abartmış ve kışlıkları yerinden çıkarmışlar. Çizme giyen mi dersiniz, kazak giyen mi, deri ceket giyen mi, yoksa şu pofuduk naylon montlardan giyen mi dersiniz.. Hepsinde bir tarz oluşturma ve farklı olma çabası gördüm. Ama öyle bir çaba ki resmen bağırmaya çalışıyor ama sesi çıkmıyor :D Ağustos ayında yağmur yağdı diye bu kadar abartılır mı ! Tamam hava gerçekten serindi ama ben etek ve bluz giyerken hiç üşümedim. Onlar kazaklarının içinde yürürken terden ölmüş olmalılar. Hırka ya da blazer giyenleri anlarım da çizme falan çok komik görünüyordu. Kendilerini Almanya, İngiltere ya da Fransa gibi ülkelerde sanıyorlar galiba İstiklal Caddesi'nde. :D Hatta bir keresinde temmuzun ortasında, aşırı sıcak bir günde triko kazak giyen bir kız görmüştüm. Altına şort giymiş ama saçlar da kazak da terden üstüne yapışmış. Gerçekten güzel bir tarz ama burası yeri değil güzellerim. Avrupa'ya gidin, şort ve bot giyin, üstüne triko falan süper. Ama burada biraz komik oluyor. :)




      Avatar : The Last Airbander'ı biliyorsunuzdur.Çizgi film diyenler de var, anime diyenler de, bu anime değil mal mısınız diyenler de.Imdb puanı 9.4. Cidden çokkk eğlenceli. Çizgi film olmasa hayatta bu kadar iyi yansıtılamazdı konusu. Önce önyargıyla yaklaştım ama daha sonra seriyi en baştan izlemek istiyorum şimdiden. BU çizgifilm diğerleri gibi değil, sakın önyargılı bakmayın. Ateş, su, toprak ve hava elementlerinin ayrı ulusları var ve bazı insanlar bu elementleri bükme özlliklerine sahip. Avatar da tüm elementlere hükmedebilen ve görevi dünyadaki dengeyi sağlamak olan kişi. Elementleri kullanarak yapılan savaşları izlemeniz lazım. Ama aynı zamanda da çok komik, karakterler çok tatlı. 3 sezonunu erkek kardeşimle birkaç günde bitirdim. Şimdi Legend of Korra'ya başladım. Aynı zamanda da Red Alert 3 oyununun Allies bölümünü bitirdim. O oyun da Sovyetler, Amerika ve Japonya arasında geçen, ileri teknolojinin kullanıldığı bir strateji oyunu. Tabi bunların hepsini aynı anda yapınca süper rüyalar gördüm. Ateş büküyordum, savaşıyordum falan. Sonra anladım ki sinirimin sebebi sivrisinek ıssırması ve bütün gece kaşınmammış. Raid, kahramanım.

     

      

4 yorum:

  1. Sevgiliyle tatil gibisi yoktur, şimdiden iyi eğlenceler :) Moda konusunda da ülkece yoğun bi çaba içerisindeyiz ama daha eksiğimiz çoook, iklimi bile tutturamazken :)

    YanıtlaSil
  2. Mila çok teşekkür ederimm :) aynen ya iklimi bile tutturamamak tam oturdu bu duruma :D

    YanıtlaSil
  3. ayy sevgiliyle tatil mii? şu ara en çok istediğim şey bu biliyo musun!!

    ve şimdiden iyi tatiiller heyecanını anlayabiliyorum :)

    yuhh mont mu bot mu? kış gelince de incecik giyinicekler o da ayrı mesele :D

    YanıtlaSil
  4. Mia çok teşekkür ederim :) umarım en yakın zamanda siz de gidersiniz sevdicegnle :))

    aynen o zaman da ince giyinirler :D

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)