29 Şubat 2012 Çarşamba

Siftah Yaptım + Mim

     Evett sonunda dün okula giderek bu dönemi açmış bulunuyorum ve şansıma da dersler yeni yeni işlenmeye başlamış. Yani gitmediğim iki haftada pek bir şey kaçırmamışım :)) Tek kaçırdığım şey, şükürler olsun ki kaçırmışım, arkadaşlarımın Sortie gezisi olmuş. Gidip dans etmişler falan fıstık. Sonra gecenin 3'ünde oradan çıkıp bir de otobüs beklemişler. İstanbul'da doğmadıkları çok belli oluyor gerçekten. Hayır İstanbul tehlikeli falan diyorlar ya burada yaşamayanlar, ben çok şükür bir tehlikesini görmedim. Çünkü burada doğmuş biri olarak saat kaçta nerede olmamam gerektiğini biliyorum. Şimdi gecenin üçünde Allah korusun hırsızlık ya da daha kötüsü olsa ne olacaktı ? Tamam özgürlüklerimizi kısıtlayanlar utansın tabi ki ama madem böyle iğrenç bir durum var o zaman ona göre yaşamayı öğrenmeliyiz. Zaten dans etmekten de nefret ederim. Çünkü edemem. 


     Arkadaşlarımdan birinin bir yıllık bir ilişkisi var ve başkasından hoşlanıyormuş. Hala ilişkisini bitirmedi. Ayrıca başkasından hoşlandığını erkek arkadaşı da biliyormuş. He ama hala erkek arkadaşını seviyormuş. Öyleymiş. 


     Ne zamandır mimleri yapamıyorum. Yapamadıklarım için özür dilerim. Enes mimledi en son hemen onu yapmak istiyorum. :) Mimler açısından da bir siftah yapmalıyım. :)


1. Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi şarkılar çalardı ?


Gerçekten hiç bilemiyorum. Çok sıkıcı olacağı kesin.


2. Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz ?


Çok şey. Öncelikle insanların kendilerini satmamalarını isterdim. Çünkü dünyada olan her kötü şeyin sebebi insanların satın alınabilmesi yüzünden.
Bunun dışında da ölüm kavramının bu şekilde olmasını istemezdim. Keşke insanlar ölüm kavramını unutabilseydi.


3. Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri ?


İzlerken gerçekten çok etkilendiğim çok sahne vardır ama şu an pek hatırlayamadım. Aklıma gelenler;
 The Fall filminde asıl karakterin sevdiği kadına ateş edeceği bir sahne vardı. Kadının gözlerini bağlamak istedi ama kadın izin vermedi. Son ana kadar erkeğin gözlerine bakmak istediğini söyledi. Çok ağlamıştım.
 Sonra Shawshank Redemption'da asıl karakterin kurtulduğu ve yağmurun altında kollarını açtığı sahne de güzeldi. Ama en güzeli şuydu;
 Dogville filminde Nicole Kidman'ın o iğrenç kasabadan kurtulduğu, insanın ne kadar iğrenç bir yaratık olduğunu ne kadar aksine inanmaya çalışsa da anladığı ve onları cezalandırdığı sahne. Tek kelimeyle mükemmeldi. 
 Babam ve Oğlum'da filmin sonunda çocuğun ölen babasının hayalini gördüğü ve babasının gittiği sahne. Her seferinde ağlarım.


4. Yaşadığın şehir bir günlüğüne sana tahsis edilmiş, senden başka kimse yok. Ne yaparsın ?


Sevgilim de yanımda olsa ? Başka türlü anlamı olmaz, hiçbir şey yapmazdım.


5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler ?


Behzat Ç.
Bir Kadın Bir Erkek
House MD
Game Of Thrones
Dexter
Breaking Bad
How I Met Your Mother
Gossip Girl
Pretty Little Liars
Fringe


     Mimlemiyorum çünkü yazsam da görmeyeceksiniz, çünkü büyük olasılıkla okumuyorsunuz. :)



14 yorum:

  1. Son cümlede yıkıldım.. Yanınız Pretty Little Liars'ı izliyosunuz izliyosunuz ve bana haber vermiyosunuz. Asıl yıkım bu oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlarının ilişkisi açık ilişki galiba.:D
    Valla süpermiş ahahah :D

    YanıtlaSil
  3. Hayır okuyoruz, hep okuyoruz, severek okuyoruz! :)

    YanıtlaSil
  4. Yerim sizi :D

    doctorsherlock öyleymiş ama sevndm :)

    Bir İnce Ses ahhahaha :D ben de senin izlemene şaşırdım ama sevindim bir tek ben izliyorum sanıyordum :D sırf kızlar için bile izlerim valla :D

    Missbone aynı tepkiyi verdim ben de :D açık ilişki gibi. aynı kişi birkaç ay önce sevgilimin ayarlayabileceği arkadaşı var mı diye de sormuştu :D:D

    Üsturupsuz Yazar yanıldığıma hiç bu kadar sevinmemiştim :D

    YanıtlaSil
  5. Hayat Devam Ediyor canımsınnn :D

    YanıtlaSil
  6. Bence de yanılıyorsun! :)

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca benim de mimlerime yanıt ver! :)

    sevgileeer

    YanıtlaSil
  8. "Bende bir mimin var, cevaplamak istersen sevinirim." diyecektim ki, geç kalmışım.

    YanıtlaSil
  9. Leah'de izliyo ya. Hatta o bana söyledi.. Çok güzel bi dizi.. Gerçi Hanna daha güzel :D

    YanıtlaSil
  10. Cherry yapıcam canım bundan sonraki post mim olsun :))

    Firari Yolcu seve seve :))

    Bir İnce Ses aynen bence de çok güzel ama Emily bi başka sanki be :D

    YanıtlaSil
  11. okunuyorsun, bu tarihte bile=)

    YanıtlaSil
  12. Adsız çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)