26 Şubat 2012 Pazar

Tatil Dönüsü

Döndüm !

Ama hiç dönmek istemedim. Yani istedim, evi, bizimkileri özledim ama her günümü sevgilimle geçirdiğim tatilden dönmek istemedim. O kadar güzeldi ki. Uludağ bembeyazdı, biz bembeyazdık, kurduğumuz hayaller, neşemiz, kahkahamız bembeyazdı. Ne zaman gittim ne zaman döndüm anlamadım. Ama o kadar iyi geldi ki okula gitmeye bile hazırım artık :D

Kayak falan yapamadık tabi. Eğitimi bilmemnesi var 4 günde öğreneceksin de kayacaksın da... Biz kartopu oynayıp, maç yapıp, koşup eğlenmeyi, uzun ve el ele yürüyüşler yapmayı  tercih ettik :). Yol uzundu, keyifliydi. Bursa'ya indikten sonra Uludağ'a çıkmanın o kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim. Uzun virajlı yollardan dağa çıktık ama yollar gerçekten muhteşemdi. Sürekli yukarı çıktığımız için kulaklarım tıkandı basınçtan. En sonunda vardık da dinlenebildik biraz. Dönüşte de Bursa'da gezdik biraz, tabi ki iskender yedik :)). Açıkçası İstanbul'a yakın olduğundan ve Uludağ gibi bir tatil merkezi olduğundan Bursa'nın daha gelişmiş bir yer olduğunu sanıyordum. Yani yollar, yerleşim, binalar açısından. Ama insanları o kadar sıcaktı ki... Bir şey soruyorsun güleryüzlü insanlar doğru düzgün cevap veriyorlar, yol veriyorlar, yardımcı oluyorlar. Sonra trafik yok, parklar var, hele bir kütüphanesi var... Of diyorum yani o kadar güzel bir yapıydı ki. Ulaşım çok rahattı. 3 saatlik yoldan İstanbul'a döndük, bir 3 saat de İstanbul'un trafiğini çektik. Bursa'dayken ah İstanbulum derken İstanbul'a dönünce daraldım ve Bursa'ya dönmek istedim resmen. :))

Otelin kahvaltısı sabahın köründe olduğundan uykum düzene girdi. Ama ben döner dönmez düzeni bozmayı başardım tabi. Şu an iki saattir uyuyor olmam gerekiyordu. Yine ayaktayım saat 2 de. Gitmesi çok güzeldi ama dönmesi, valiz boşaltması falan çok uyuzdu tabi. Eve gelip bir süre mal mal etrafa baktım, sonraki iki gün de evde dinlendim. Salı günü artık okula başlamalıyım, yeterince gecikti çünkü.

Buradan el sallayıp selam göndermek istiyorum. Bursa'da bizi kazıklamaya çalışan ama yutturamayan taksicilere, otobüste yol boyunca konuşan ve başımızı şişiren ergenusa ve yol sormadığımız halde bize nasıl gideceğimizi açıklamaya çalışan tatlı ve yardımsever amcaya selam gönderiyorum. Karaman'daki yavrukuşuma öpücüklerimi ve aşağıdaki resmi yolluyorum. :))
Missbone'uma her sabah uyandığı yer için, ve aşık olduğu kişinin yüzünü her gün görebildiği için şükretmesini ve bunun değerini bilmesini rica ediyorumm. :))

Bu arada, bu şablondan da sıkıldım.

1. Tatilde illai kayacaksın diye bir durum yok. El ele ve gönül gönüle yürüyüş herşeye bedeldir. bu yürüyüş bir birlikte hayat yürüyüşüdür. Bence hayıflanmayın,

Bu arada önceki blog elbisen daha güzel ve daha vintaga duruşu vardı. İstersen tekrar o elbiseni giysen nasıl olur?

2. Profösör ne kadar güzel söylediniz hayat yürüyüşü diye :)) evet her şeye bedeldi gerçekten hiç hayıflanmıyorum merak etmeyin çok şükrediyorum tam tersine :)

Öncekinde çok zorlanıyordum çünkü her yazıyı yazdıktan sonra okunabilsin diye background yapmam gerekiyordu :/ bunu da değiştireceğim de nasıl olacak hiç bilmiyorum :)

3. tam benım tarzım bende sureklı kartopu oynuyorum ısım nedenı ıle her haftasonu uludagdayım yapılacak en ıyı ıs bu ...donmek ıstemıyorsun ya bende soguga alerjım oldugu ıcın gıdecegımız gunu ıple cekıyorum

4. Reurn of The King anısına hürmeten bir adet mimimiz mevcuttur;DD

Hepsine hükmedecek olan bir mim;DD

Sauron'u deli edecek olan bir mim;DD

5. Ayyy ne memleketime gidebildim ne tatil yapabildim oturur ağlarım burda Nora! :D

6. Grace hadi ya alerji işi kötü olmuş. Zaten kayak kapmayı da bilmiyorum 4 günde de boşuna çabalamayayım dedim ama yapanların suratı çok komikti hepsi kıpkırmızı oldu :D

doctorsherlock çok güzel mimdi gerçekten ilk defa keyif alarak bir mim yaptım :D

Leah yavrum kıyamam ya :) ben de 3 senedir İstanbul'dan ayağımı çıkarmamıştım iyi geldi sen de en kısa zamanda gidersin inşallah canmm :)

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)