8 Temmuz 2011 Cuma

Beni Benden Alanlar Part 4

 
  O kadar Call Of Duty ve Age of Empires oynadıktan sonra içimden ne oynamak geldi ? The Sims! Ama nasıl bir istek anlatamam. Geçen evi temizlerken Sims oynayayım da karakterlere ev temizleteyim lan diye hırs yapıp anında torrentten indirdim. Ama hatalı crack yaptığımdan dolayı oynayamadım. Bugün yeniden denedim, oldu ama maalesef laptopa soğutucu almadan en fazla 20 dk oynayabilirim, o da iyice soğumasını bekledikten sonra. Çok dertliyim bu konuda. Halbuki Call Of Duty oynarken hiç sorun yoktu..


  Ya arkadaş insanların ne kadar çok parası var. Temmuz'un başından beri çoğu marka indirimde farkındayım ama sonuçta bankalar "Aa indirim dönemi gelmiş buyurun bol bol harcayın bu ay fatura ödemeyeceksiniz." demiyor ki. Her indirim döneminde "İndirimden Kaptıklarım", "İndirim Ganimetleri" gibi başlıklar görüyorum. "Ha haa sen indirim döneminde alışveriş yapamadın mı?? Al o zaman, girsin." gibi bir şey.


  Bu ara beni en çok benden alan şu beyinsiz Migros reklamları. "Çocuklar Duymasın" karakterlerinin oynadığı var ya. Ne kadar gıcık ya. Yoksa sadece ben mi gıcık oluyorum lan!


  Bazı internet sitelerinde, ufacık bir bölümde hareketli bir resim ve bir soru var. Ne zaman o resmi görsem kendimi durduramıyorum. "Balerin ne tarafa dönüyor?" diyor. O an işte kendimden geçiyorum. Önce ilk ne tarafa döndüğüne bakıyorum. Sonra diğer tarafa dönüyor gibi görünebilmesi için beynimi zorluyorum falan. İki tarafa dönüyormuş gibi de görebiliyormuşsunuz farklı zamanlarda. İçine edeyim çok sinir ediyor beni.


  Bir olay var cidden beni benden alıyor. Bu başıma birden fazla kez geldi. Mesela evden birini arayacağım. Telefonu kulağıma getirdiğim an alo diye ses geldi. Daha numarayı bile çevirmedim. Dedim oha lan noluyoruz! Meğerse aynı anda biri beni arıyormuş ve ben telefonun çalmasına izin vermeden açmışım. Böyle bir zamanlama olabilir mi? Cidden oha ama.


  Ayrıca, "Görevimiz Tehlike" serisinden nefret ediyorum.


  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)