19 Haziran 2011 Pazar

İlk Mim :)

     Sevgili Mia Wallace beni mimlemiş. Bu benim ilk mim'im. :)) Çilek ennn sevdiğim meyve olduğundan çok da keyif aldım cevaplarken. :)

 


 1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?

Bilmem, çit dediğin ne kadar olur ki işte 100-120 cm bişeydir. Çileklere ne kadar kolay ulaşırsam o kadar iyi :) 
 
2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

Kusacak seviyeye gelene kadar yerim. Sayısı tamamen aç olup olmamama bağlı :)


3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?
 

Valla o an büyük ihtimalle kaçardım. Direk topuk yani.
 
4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

Doğal yetişmiş çilek sonuçta heralde mükemmeldir. İçimde ufaktan bir sızı olurdu sankimmm :)

2 yorum:

  1. ben de bayılıyorum çileğe, bi an kendimi çilek tarlasında hayal ettim :)

    YanıtlaSil
  2. ehehhe :) aynenn çok canım istedii :)

    YanıtlaSil

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)