22 Haziran 2011 Çarşamba

Mim: Hakkımdaki 7 gerçek

      Ezgi'cim beni mimlemiş. Benimle ilgili 7 gerçek yazmam gerekiyormuş. Biraz uzun oldu sanırım ama napalımmm :)


 1. Tembel olduğumdan çok düzenli olamasam da aşırı titizim. Hatta ellerim konusunda takıntılıyım, elli kere yıkarım. Yaz aylarında bile sürekli krem sürmek zorunda kalırım. Yemek yedikten sonra ağzımı yıkamazsam kendimi pis hissederim.


 2. Saçlarım her zaman yapılı olmalıdır yoksa bütün gün asık surat olurum, kendimi berbat hissederim. Kendimi nasıl geliştirdiysem bu konuda, 20 dk içinde kuaförden çıkmış gibi olabilirim. :)


 3. Özellikle sevgilim söz konusu olduğunda çokkkk kıskancım. Kadın olması yeterlidir; kuzeni, çocukluk arkadaşı, hatta cafede yan masada oturan gudubet bir kız bile olsa farketmez. Sevgilimin başına kese kağıdı geçirmek gibi planlarım yok tabi ama eros misali herkese bir sevgili bulup mutluluktan etrafına özellikle sevgilime bakamayacak hale getirmek isterdim herkesi.


 4. Ölümden inanılmaz korkarım. Kendi ölümüm değil bahsettiğim, sevdiklerimi kaybetmek. Tabi ki herkes korkar ama bana herhangi bir şey ölümü hatırlatırsa kafamdan manyak gibi senaryo yazıp, sonra ağlamaya başlarım on saat susmam. Eğer ağlamazsam "Neden ağlamadın lan! Yoksa ?!! Yoksa falanca kişinin ölümü seni üzmez mi niye ağlamadın!" deyip kendi kendime sinirimden ağlarım. 


 5. İçimdeki ses konuşmaya başladığında benimle dost olduğunu zannedip ben de onla konuştum. Ama sonra arkamdan vurdu beni. Hiç susmadı ve hep kötü şeyler söyledi. Ben bunları önce kendim düşünüyorum sandım ama meğerse o ses hiç susmuyormuş ve hep kişi ne düşünürse tersini söyleyebiliyormuş ve kişi farkında olmazsa sinir krizleri geçirip ağlayabiliyormuş. Bunları aşmam zaman aldı.


 6. Bir şeyin doğru olduğuna inanıyorsam yaparım, asla kim ne diyecek diye düşünmem. Karşılıklı ya da grup halinde konuşmalarda hiç susmam, ama kalabalık ortamda çoğunlukla konuşamam. Örneğin 200 kişilik anfide derse katılacaksam, bırakın katılmayı, katılma fikri aklımdan geçtiği an ellerim terler, kalbim çokkk hızlı atmaya başlar, kulaklarım uğuldar ve başım döner. Hele bir de banane lan deyip konuşmaya başlarsam sesim öyle bir titrer ki... Henüz bu durumun farkında olmadığım lise 1 de, 10 Kasım'da sunucuydum. Sesim o kadar titremişti ki herkes çok duygulanıp ağladığımı düşünmüştü.


 7. Örümcekler, cinayetler, katiller ve benzeri konular ilgi alanıma giriyor. Neden bilmiyorum.


  Ben de éLLa'yı mimliyorum. :)

1 yorum:

Olumlu, olumsuz tüm fikirlerine açığım. Yazdığım hiçbir şeyde kötü niyetli olmadığımı unutma :)